بئر الموت

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

بعيدا عن كل مشاكل العالم نغوص فى بئر الموت حيث الظلام والرعب والصراخ فكر جيدا قبل دخولك الى هنا

5 مشترك

يلا نسمع قصتنا

هيرو

يلا نسمع قصتنا Empty يلا نسمع قصتنا

مُساهمة  هيرو الثلاثاء مايو 19, 2009 9:11 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

كان يا مكان كان فى واحد اسمه محمد وواحد اسمه احمد محمد واحمد دول كانوا اجدع اصحاب فى الدنيا وكانوا اى حاجه يقسموها مع بعض واى حاجه يكونوا مع بعض فيها يعنى بيعتبروا بعض واحد فافيوم من الايام حصل مشكله فى بيت احمد والاب والام انفصلوا واحمد ساب البيت فقال اروح لمين الى اكيد هيسعدنى قال محمد فالمهم راح لمحمد ومحمد فعلا رحب بى اوى وساعده واداله فلوس عشان يبدء بيها حياته المهم احمد عامل مشروع والمشروع ده كبر اوى المهم حصل مشكله فى بيت محمد وقال اروح لمين راح لاحمد واكيد مش هيقولوا لاء عشان هو ساعده قبل كدا المهم فعلا احمد رحب بيه وقالوا تعاله وخش معايا فى الشركه ونكبرها سوا المهم كبرت الشركه والفلوس بئت كتير المهم احمد عرف ان امه تعبانه ومحتاجه لفلوس عشان تعمل عمليه المهم احمد راح وقال لمحمد المهم راح محمد مديلوا نص الفلوس وقالوا روح شوف ولدتك المهم راح وكل فلوسه راحت على الادويه لولدته وبقى معهوش فلوس قال اروح لمين اروح لمحمد قالوا انا معتش معايا فلوس قالوا ولا يهمك تعاله اشتغل معايا تانى المهم كان فى واحده شغاله معاهم المهم احمد ومحمد حبوها المهم احمد قال لمحمد انا عايز اتجوزها طبعا ده صحبه مقدرش يقولوا انه بيحبها هو كمان وقالوا الف مبروك محمد تعب وساب الشركه واخد نص الفلوس ومشى المهم محمد فلوسه ضاعت كلها ومبقاش معاه ولا مليم المهم عرف ان احمد صحبه بقى من اغنى اغنياء البلد قال اروحلوا هو الوحيد الى هيسعدنى ومش هيسبنى كدا المهم راح للقصر بتاع احمد وقال للحرس انا عايز اشوف احمد فالحرس قالوا انتا مين قالهم انا صحبه محمد قلوا وهو هيفرح قوى المهم راح الحرص لاحمد قالوا فى واحد صحبك اسمه محمد بره راح احمد مديلوا 10 جنيه وقالوا ئدهاله وقلوا هو مش موجود المهم راح الحرس لمحمد واداله ال10 جنيه وقالوا هو مش موجود صعبت نفس محمد عليه اوى وقال ده صحبى يا خساره المهم محمد اخد ال10 جنيه عشان كان جعان اوى وراح اكل بيها المهم وهو ماشى قعد على قهوه المهم صاحب القهوه ندهله قولوا تشتغل معايا قالوا موافق لئنه كان محتاج لشغل وفلوس المهم فى مره كان واقف محمد لئه شنطه كبيره فتحا لئها مليانه فلوس كتير اوى راح لصاحب القهوه وقالوا انا لئيت الشنطه دى خدها من حقك راح صحاب القهوه قالوا لاء دى من حقك انتا قالوا لاء انا صاحب القهوه يعنى من حقك قالوا خلاص احنا نقسمها بينى وبينك وكمان اكتبلك القهوه بئسمك عشان انا كبرت المهم وافق محمد واتقسموا الفلوس واخد القهوه المهم مرت الايام والسنين وبقت القهوه دى اكبر مول سنتر فى البلد وبقى محمد مشهور اوى وفى يوم كان فى بنت حلوه اوى شدت انتباه فى السنتر وهى مش عجبها اى حاجه فى السنتر خالص كل متتفرج عليها تقول لاء وحشه فستغرب وقال ازى دى مش عجبها حاجه نزل وراح شفها قال يا انسه ازى مش عجبك اى حاجه هنا قالتلوا اصل اهلى هيجوزونى بلعفيه وانا مش عايزه اتجوز اعجب بيها اوى اوى قولها تجوزينى فرحت قالتلوا موافقه المهم يوم الفرح وهو بيكتب الدعاوى فكر فاحمد صحبه وقال اعزمه المهم بعتله الدعوه وفى يوم الفرح مرداش يبدء الفرح الى لما احمد يوصل وقول لما احمد وصل جرى على

الميك وقال( سلام لصحبى الندل الى لما ساب البيت انا سعته \ سلام لصحبى الندل لما ولدته تعبت انا ئديته نص الفلوس عشان يساعد ولدته \ سلام لصحبى الندل لما رجع من غير فلوس سعته بردوا \ سلام لصحبى الندل الى جوزته حببتى وسبتهاله \ سلام لصحبى الندل الى لما رحتله رمالى 10 جنيه عمل نسفه ولا يعرفنى)المهم

طلع احمد واخد الميك وقال(انا صحبه الندل الى مردتش ادخلوا بيتى عشان ميشوفش حببته فى حضن صحبه \ انا صحبه الندل الى بعتلوا خالى فى القهوه عشان يشغاله معاه\ انا صحبه الندل الى بعتلوا شنطه الفلوس عشان يعيش حياته \ انا صحبه الندل الى سعته فى فتح السنتر بتاعه \ انا صحبه الندل الى بعتلوا اختى عشان يتجوزها

يارب تكون عجبتكم الى هيفهما بجد هو ده الى عنده قلب وشكرا
    اسيره الظلام
    اسيره الظلام
    Admin

يلا نسمع قصتنا Empty رد: يلا نسمع قصتنا

مُساهمة  اسيره الظلام الأربعاء مايو 20, 2009 9:20 am

القصه فى منتهى الجمال
    الواحد مش لازم ينخدع بالشكل بس يفكر صح فى الجوهر
    ياما الناس بتنخدع فى المظاهر
    اشكرك بجد يا هيرو على القصه الاكثر من رائعه
    سلمت اناملك
    يارب تسدنا بمواضيعك